Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Ilość produktów: 0
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Do darmowej wysyłki brakuje:150,00 zł
Regulamin

   

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

SKLEP INTERNETOWY: www.ritex.pl

Ritex Gourmet Alfred Molski

ul. Polanowska 14, 60-434 Poznań

Pojęcia użyte w REGULAMINIE sklepu internetowego www.ritex.pl oznaczają:

Regulamin – niniejszy REGULAMIN świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.ritex.pl;

Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.ritex.pl, za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności dokładnie rodzaj i liczbę Towaru zakupionego.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym (www.ritex.pl);

Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy firmą i właścicielem sklepu internetowego (Ritex Gourmet Alfred Molski) a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu Sklepu internetowego www.ritex.pl;

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

Ia. Polityka prywatności cookies

II. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

III. Wysyłka, płatność, warunki dostawy

IV. Reklamacje, zwroty towarów

V. Ochrona danych osobowych

VI. Postanowienia końcowe

I. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.ritex.pl jest firma Ritex Gourmet Alfred Molski, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej miasta Poznania pod numerem /18728, nr NIP 779-100-73-72, nr Regon 300718194, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polanowskiej 14.

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem: www.ritex.pl

3. Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami.

4. Zawartość witryny internetowej sklepu Ritex Gourmet Alfred Molski stanowi ofertę handlową w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

5. Sprzedający zastrzega, iż oferty przedstawione na stronie obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych firmy Ritex Gourmet Alfred Molski

6. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium UE, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium UE (w tym NIP UE), – zwana dalej Kupującym.

7. Dowodem zakupu w sklepie internetowym Ritex Gourmet Alfred Molski jest paragon fiskalny lub faktura VAT, która może być wystawiona na firmę lub na osobę fizyczną – w zależności od tego, jakie dane zostały wpisane przy składaniu zamówienia.

8. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00

9. Korzystanie ze sklepu Ritex Gourmet Alfred Molski oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

Ia. Polityka prywatności cookies

Czym są pliki "cookies"?

Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.

Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?

Sesyjne pliki cookie

Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookie służące do analiz

Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.

Pliki cookie używane do targetowania

Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

Usuwanie plików "cookies"

Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków.

Internet Explorer   http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/How-to-manage-cookies-in-Internet-Explorer-9

Firefox  https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies

Google Chrome   https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en

Safari  http://support.apple.com/kb/PH5042

II. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

1. Zamówienia można składać w 3 formach poprzez:

· formularz zamówieniowy (koszyk) w sklepie internetowym / 7 dni w tygodniu,

· e-mailem na adres: office@ritex.pl / 7 dni w tygodniu,

· telefonicznie pod nr tel 61 663 80 65 (pon.- pt. od 9:00 do 17:00)

2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia zamówienia.

3. Klient zainteresowany ofertą sklepu po złożeniu zamówienia otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający złożenia zamówienia, a następnie prosimy poczekać na potwierdzenie realizacji zamówienia, które potwierdzane jest przez pracownika pocztą elektroniczną.

4. Z chwilą potwierdzenia przez pracownika Ritex Gourmet Alfred Molski przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym.

5. W przypadku braku możliwości kontaktu ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 3 dni od daty zakupu.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia Ritex Gourmet Alfred Molski zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta po złożeniu przez niego zamówienia, a przed przyjęciem jego realizacji.

8. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, po złożeniu zamówienia, a przed jego weryfikacją i przyjęciem do realizacji Ritex Gourmet Alfred Molski niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.ritex.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (brutto).

10. Ritex Gourmet Alfred Molski wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać pełne dane firmy.

III. Wysyłka, płatność, warunki dostawy

1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Ritex Gourmet Alfred Molski o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy.

2. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana (towar zostaje wysłany) po wpłynięciu środków pieniężnych na konto sklepu.

3. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na wskazany w formularzu zamówienia adres dostawy.

4. Koszt transportu towarów pokrywa Klient. Koszt ten każdorazowo ustalany jest przez pracownika Ritex Gourmet Alfred Molski i podawany w potwierdzeniu zamówienia.

5. Odbiór produktów dostarczonych przez firmę kurierską musi zostać potwierdzony przez Klienta pisemnym pokwitowaniem. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.

6. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać mailowo na adres office@ritex.pl.

7. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru.

8. Akceptowane są następujące formy płatności:

- płatnośc eCard * (www.ecard.pl)

* Płatności obsługiwane są przez system eCard wg zasad określonych przez tego operatora na stronie www.ecard.pl

- za pobraniem

Płatność przy odbiorze zamówionego produktu następuje bezpośrednio do rąk kuriera firmy DPD 

- przelew

Wpłata na konto Firmy Ritex Gourmet Alfred Molski w formie przedpłaty (w tytule przelewu należy wskazać numer zamówienia)

Nr konta: WBK 53 1090 1362 0000 0001 1167 7074

- gotówka

Płatność przy odbiorze w firmie :  Ritex Gourmet, ul.Kamiennogórska 22, 60-179 Poznań

Warunki dostawy:

Dostawa zakupów na terenie całego kraju (przesyłka kurierska DPD):

*  przy zamówieniu zakupów o wartości powyżej 150,00 zł dostawa GRATIS

*   przy zamówieniu zakupów o wartości od 0,00 do 149,99 zł opłata za transport :

-przedpłata na konto firmy lub płatność eCard - 10,00 zł.

-płatność przy odbiorze (pobranie - płatne u kuriera) - 13,00 zł

w przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie klienta, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w zryczałtowanej wysokości 10,00 zł.

 

IV. Reklamacje, zwroty towarów

1. Reklamacje towarów należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby firmy Ritex Gourmet Alfred Molski.

2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz.U. Nr 22 poz.271 z 2000r z późniejszymi zmianami), Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ritex Gourmet

ul. Polanowska 14

60-434 Poznań

office@ritex.pl

 

Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................

Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................

 

 

Imię i nazwisko....................................................................

Adres...................................................................................

Data.....................................................................................

 

3. Zwracany towar należy zwrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

4. W przypadku zwrotu towaru na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego zostanie przelana kwota równa wartości zakupionego towaru.

5. Zwrotowi nie podlegają koszty odesłania towaru.

6. Jeśli produkt był wysłany do klienta na koszt Ritex Gourmet Alfred Molski przy zwrocie towaru Klient pokrywa koszty transportu w obie strony.

V. Ochrona danych osobowych

Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy Ritex Gourmet Alfred Molski są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania oraz wykasowania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu.

Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep.

W celu wysłania drogą elektroniczną ankiet badających satysfakcję klientów z dokonanych zakupów w sklepie w ramach programu "Zaufane Opinie" wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie www.ritex.pl, spółce Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182 oraz ich przetwarzanie przez Ceneo.

VI. Postanowienia końcowe

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Ritex Gourmet Alfred Molski a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Ritex Gourmet Alfred Molski a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Ritex Gourmet Alfred Molski.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.


Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach wpisz swój e-mail.